منو اصلی

We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

ویدیوهای تبلیغاتی

یکی از راه‌های اصلی رساندن پیام و تبلیغ خدمات و یا تولیدات سازمان شما تلویزیون می‌باشد، که برای خود مزایا و معایبی دارد نسبت به الباقی رسانه‌ها ( مدیا ) دیگر، که بدان در اینجا اشاره خواهیم کرد. و در آینده کم و بیش در مورد مزایا و معایب الباقی رسانه‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

واقعا وقتی می‌گویند جعبه جادویی، به نظر بنده اغراق نیست و می‌توان گفت حتی معجزه‌ای است برای خود!

موجودی که در برخی زمان‌ها نبودش برای خیلی از افراد غیر قابل تصور است، تاکید می‌کنم برای برخی از افراد. و زمانی که برنامه مورد علاقه خود را در آن می‌بینیم گویی در جهان دیگری هستیم و اتفاقات پیرامون کاملا فراموش می‌شود. تنهایی را از بین می‌برد و تنهاترمان می‌کند، ناراحتی بوجود می‌آورد و شادترمان می‌کند و … جمع اضدادی است که کمتر در چیزی می‌توان یافت. بگذریم، در زیر به برخی از مزایا و معایب تلویزیون به عنوان پیامبر و مبلغ سازمان یا بهتر بگویم همه داراییمان را بررسی می‌کنیم .

مزایا :

  • ترکیب تصویر،صدا و حرکت

عامل اساسی که تلویزیون را از تمامی رسانه‌های دیگر کاملا متمایز می‌کند ( به غیر از برخی از سایت‌ها یا به طور کلی‌تر اینترنت )

  •   جاذبه برای حواس

با در اختیار داشتن ترکیبات بالا تقریبا تمامی حواس اصلی برای یک تبلیغ موثر را در اختیار شما می‌گذارد.

  •  توجه،پوشش و دسترسی بالا

با اشاره به همین موضوع کافی است که، تا پای برق به منطقه محرومی می‌رسد اولین چیزی که مردم به سراغ تهیه آن می‌روند تلویزیون است.

معایب :

  • هزینه زیاد

یکی از تفاوت‌های اصلی با دیگر رسانه‌ها، همین هزینه زیاد برای تهیه و پخش یک آگهی ( تیزر ) تبلیغاتی می‌باشد.

  • تراکم بالای تبلیغات

اختصاص زمان زیاد برای بخش آگهی‌های تلویزیونی چه در ابتدا و چه در میان برنامه‌ها خیلی از ببیندگان را کلافه می‌نماید  و اکثر اوقات باعث می‌شود زمان بخش آگهی، ببینده آن را به طرق مختلف ندیده بگیرد.

  • عبور سریع تبلیغ

با توجه به دو نکته بالا، اکثر تبلیغات بسیار کوتاه می‌باشد و اگر آگهی مناسبی ساخته نشود، مخاطب فرصت تحلیل و بررسی و در نهایت به ذهن سپاری را پیدا نمی‌کند.

با این اوصاف این را هم نباید فراموش کرد که مستنداتی وجود دارد که حافظه تصویری بسیار ماندگارتر از حافظه نوشتاری است. و یک تبلیغ خوب و مناسب می‌تواند تا سالیان سال در ذهن مخاطب باقی بماند و تاثیر بگذارد. موارد بالا جنبه‌های اصلی را ارائه نمود و الان شاید با خواندن این مطلب خیلی مسائل دیگر به فکر شما خطور کرد، ما را هم در افکار و نظراتتان شریک کنید …

Leave a Reply

Your email address will not be published.
*